מה הקשר בין אמנות למבואת הכניסה ולפינת המזכירה?

מאמר ראשון בסדרת פוסטים פרי עטי, העוסקת באמנות ובהשתלבותה בחלל משרדי.

מבואת הכניסה, פינת המזכירה. חדר המתנה- בדרך כלל שלושת המקומות הללו נמצאים באותו החלל. מספר טיפים שכדאי לקחת בחשבון:

1. הימנעו מתליית תמונות מעניינות ומפורטות מאחורי כיסאות ההמתנה כי הלקוח לא יראה אותם שם. רצוי להניח תמונה אחת גדולה בהירה ונעימה לעין אחרי המזכירות. רצוי בנושא מפשט או לא מחייב, ובהחלט לא קונטרוברסלי (נופים, פרחים או מפשט).

2. אם ברצונכם שהלקוחות יימנעו מדבר מסויים (שיחות בטלפון, עישון, אכילה, וכו’) זה לא המקום לתלות אזהרות באותיות קידוש לבנה. שלטי אזהרה גורמים לכעס והופכים את ההמתנה למכבידה ומעצבנת. תלו פתק קטן עם סמיילי ליד העציץ בשולחן הצד, לדוגמא: הניסוח במונחים חיוביים “נודה על התחשבותכם ב…. “

3. אין לגדוש את חלל המבואה בתמונות מרובות מדי. ניתן להניח פסל קטן, עציץ בפינה, וכו’.

גם אם הנושא בו מטפל משרדכם עוסק בעולם העיצוב (ייצוג אמני במה, עיצוב אפנה, אדריכלים) יש להציג רק מעט מאוד תמונות ולהציגם באופן מוקפד ומעוצב באלגנטיות.

ציורי הילדים של המזכירה או צילומי החתונה והנכדים בהחלט אין מקומם מול הלקוחות ועליהם להיות מוצנעים במגירה או תחת מדף הלקוחות כך שרק היא תוכל לראות אותם.

עיצוב מהנה וסופ”ש נפלא!

ליאורה רוזנמן, אמנית, בעלת הבלוג לאמנות Art In Israel

בתמונות: יצירות אמנות שלי בחללי משרדים.

בתמונות: יצירות אמנות של ליאורה רוזנמן בחללי משרדים מבואות בנינים באירופה, ועוד.